تولیدی شال زنانه - An Overview

Wiki Article

چنانچه خرید عمده دارید لطفاً براي دريافت پاسخ سوالات خود، از طريق پر کردن فرم “آغاز همکاري”، در ابتداي همين صفحه، در انتظار دريافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشيد. مشاورين ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مرکز پخش عمده پوشاک از تولیدی های مطرح تهران به سراسر ایران.

این مجتمع همه مدل مانتوی ارزان و مجلسی را دارد و بزرگترین مرکز پخش مانتوی هفت تیر است. بجز مانتو، پالتو و بارانی هم اینجا می‌توانید پیدا کنید.

تولید و عرضه انواع نایلون از عرض ۶ سانت الی ۱۰ متر جهت مصارف کشاورزی و بسته بندی و شیرینگ،

رشته طراحي لباس امروزه بسيار داراي اهميت است و افراد و گروه هاي مختلف سني اعم از مرد و زن هرساله خواهان شرکت در اين رشته هستند. اين رشته درسراسر دنيا اهميت فراواني دارد و طراحان بزرگ علاوه بر درآمد هاي بسيار بالا جايگاه اجتماعي قابل توجه اي رانير در بين جامعه دارند.

کسب و کارشان را سریع تر رشد بدهند. کار اصلی ما ایجاد بستر فروش (اعم از عمده فروشی و صادرات) آموزش فروش است.

هرچند بازار و تولیدی های کفش در تبریز هم به فروش اجناس کیفیت پایین و ارزان تر سوق پیدا کرده اند.

اگر دنبال لباس‌های راحتی و خانگی زنانه هستید، حتما سری به دنیز بزنید. اینجا از عمده فروش های تهران است که طرفدار زیاد دارد و خیلی‌ها از آن لباس می‌خرند. می‌توانید تلفنی و اینترنتی هم لباس‌ها را سفارش بدهید.

خريد عمده ساعت ارزان در كنار ساعت مچی های كپي به مغازه داران ساعت مچی كمك مي كند تا پاسخگوي نياز تمامي اقشار جامعه به ساعت مچی باشند. عمده فروشي ...

تبلیغات در سایت

اضافه کردن سایت به فهرست

در ايران پوشش هايي به نام تولیدی روسری ومانتو جز آن پوشش هايي است که لازم است هر خانومي براي بيرون آمدن از خانه ي خود آن پوشش خارا رعايت کند و تولیدی کیف زنانه آن هارا اجرا کند.

کانال تلگرام کفش سایز بزرگ مردانه هم مانند کفش زنانه به صورت مجزا بسیار نادر است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Report this wiki page